BALANCE BALL

 

 

 rozpis cvičení dle aktuální situace ZDE

     

 

kurz Balance Ball – pro studenty a dospělé

 

Vedoucí kurzu:  Mgr. Marie Neubauerová

Čtyřměsíční kurz, cvičení s velkým míčem inspirované Pilatesovou metodou.

 

zahajovací hodina dne 1.10.2019 v 18.00 hod. v relaxačním sále, Dolní 3

Školné: 900,- Kč

 

Marie Neubauerová

 

 ON-LINE rezervace

Telefon recepce: 731 674 620

 

Balance ball

Cvičení s velkým míčem, při němž se vychází z Pilatesovy techniky, má shodné účinky na pohybový aparát jako Pilatesovo cvičení na podložce (viz Pilates). Navíc, díky pružnosti míče, napomáhá specifickým způsobem procvičovat lokomoční systém těla. Pokud chce sedící člověk udržet míč na místě, musí zapojit současně velké množství svalových skupin k udržení rovnováhy. Cvičení na míči zahrnuje balanční prvky, jež umožňují místo statického zatěžování páteře při cvičení na pevném povrchu dynamické rozhýbání páteře, čímž se současně posilují svaly trupu, přispívající ke správnému držení těla. V neposlední řadě je míč dalším motivujícím prvkem k dlouhodobému cvičení, vzhledem k možnosti  značné rozmanitosti souboru cviků. Cvičením budete posilovat zejména břišní svaly, svaly na spodní části zad, zlepšíte rovnováhu, flexibilitu páteře a protáhnete hlavní svalové skupiny.  Naučíte se správně dýchat.

 

Cvičební míče se jako terapeutický prostředek používají již řadu let. Už jen pouhé sezení na míči umisťuje páteř do neutrální polohy a aktivizuje svaly střední části těla a trupu označované jako „korzetové" svaly – břišní svalstvo, šikmé břišní svaly a bederní svaly. Proto se míč velmi často používá místo kancelářských židlí.

 

 



Free web templates presented by QARTIN – Our tip: Webdesign, Webhosting