POSILOVNA

 

POSILOVNA pro veřejnost od 1. února 2019

PONDĚLÍ

9:00 - 11:15

12:00 - 17:45

20:00 - 21:30

ÚTERÝ

9:00 - 11:15

12:00 - 18:45

20:00 - 21:30

STŘEDA

9:00 - 11:15

12:00 - 14:30

17:30 - 21:30

ČTVRTEK

9:00 - 11:15

12:00 - 16:45

 

PÁTEK

9:00 - 11:15

14:00 - 21:00

 

SOBOTA

9:00 - 12:00

16:00 - 20:00

 

NEDĚLE

9:00 - 12:00

16:00 - 20:00  

 

více fotografií ZDE

 

                                                                                  Hana Kocmanová 

 

 

kurzy Posilování pro ženy

 

Vedoucí kurzu: Hana Kocmanová, Laďka Procházková, Eliška Koutníková, Michaela Zobačová

Čtyřměsíční pokračovací kurz kondičního posilování pro ženy.

Využití vlastní váhy, pomůcek, strojů. Od října.

 Informační schůzka 26.9.2018 v 17.15 hod. v Active clubu, Dolní 3

Kurzovné: 1 x týdně 900 Kč

                   2 x týdně 1 400 Kč

 

 

 

 

  

 

 ON-LINE rezervace

Telefon recepce: 731 674 620

POSILOVNA - několik tipů pro posilování

  • váhu volte tak, abyste s ní udělali patřičný počet opakování v sérii

  • u každého cviku pořádně dýchejte

  • pro vytrvalce je vhodný větší počet opakování v sérii, průměrně okolo 12

  • je dobré si trénink rozdělit na několik menších kruhových tréninků o 2-6 cvicích (např. ruce-břicho, prsa-záda, ale třeba i více cviků za sebou na jednu svalovou partii pro větší posílení

  • je dobré obměňovat cviky; různými typy zatížení donutíte svaly růst a tělo sílit

  • u běžců by měl i posilovací trénink obsahovat aerobní zátěž (tj. krátké pauzy, rychlý přechod z cviku na cvik)

  • kulturisté cvičí v jeden den vždy jen jednu až 3 partie, ke které se vracejí až po 2-3dnech

  • je lepší vždy cvičit s partnerem než sám - nejen kvůli bezpečnosti, ale jak se říká ve dvou se to lépe táhne a budete mít větší chuť ke cvičení, navíc odpadá hlídání pauz mezi sériemi, protože se střídáte

 

 

 

 



Free web templates presented by QARTIN – Our tip: Webdesign, Webhosting