PILATES

 

 rozpis cvičení dle aktuální situace ZDE

    Robin Blažíček

Pilates Matwork je systém fyzického a duševního formování těla, které zvětšuje vaši fyzickou sílu, pružnost, koordinaci, ale také zmírňuje stres. Program Pilates Basic je určen jak pro ženy, tak i pro muže. Protože každý člověk je originál, získává tímto cvičením to nejdůležitější pro sebe samého.

Robin Blažíček

 

Pilates kurz od října 2019

ÚTERÝ

17:00 - 18:00 Marie Neubauerová

ČTVRTEK

17:00 - 18:00 Marie Neubauerová

 

kurz Pilates – začátečníci a pokročilí

 

Vedoucí kurzu:  Mgr. Marie Neubauerová

Čtyřměsíční kurz, zaměřený na cvičební program a na zlepšení celkového fitness, pro muže i ženy, prevence proti bolestem zad a posílení břišních svalů.

 

zahajovací  hodina

dne 1.10.2019 v 17.00 hod. v relaxačním sále, Dolní 3 - začátečníci

zahajovací hodina

dne 3.10.2019 v 17.00 hod. v relaxačním sále, Dolní 3 - pokročilí

Školné: 900,- Kč

 

Marie Neubauerová

 

 ON-LINE rezervace

Telefon recepce: 731 674 620

Pilates je ideální pro všechny, staré či mladé, pro lidi v kondici i bez, stejně tak pro ty s chronickými bolestmi, po úrazu nebo s astma.

Tento cvičební systém vede k posílení a protažení svalů celého těla a snaží se přitom využít vyvážené spolupráce těla a mysli. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla. Účelem je posílení centra - jádra těla tzv. “power house”. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Cvičení obnovuje celkovou vitalitu, člověk se má cítit osvěžený, tělo se stává silné a ohebné.

Tento program pohybové převýchovy je navržen tak, aby byl do aktivní činnosti zapojen každý sval soustředěným způsobem za pomoci dechové kontroly. Dobrá dýchací technika a tělesná a duševní angažovanost zanechají klienta s pocitem harmonie, zdaru a relaxace. Každé cvičení je navrhnuto individuálně, aby mohla být klientům věnována individuální péče podle jejich zvláštních potřeb. Cviky jsou vymyšleny tak, aby pracovaly menší svaly, které napomáhají větším svalům a zároveň danou svalovou oblast protáhly. Cvičení je velmi intenzivní.Cvičí se na zemi nebo s pomocí zvláštních konstrukcí, které vypadají jako kombinace žebříků a hrazdy s pojízdnými deskami na nich.

Pro koho je Pilates určený?

Doporučuje se jako pokračování rehabilitační léčby. Pilátova metoda významně doplňuje takové činnosti, jakými jsou například běh, plavání, chůze, golf, lyžování, či jiné. Také počítačoví operátoři a hudebníci mohou používat této skvělé techniky při prevenci předchádzení napětí v krku a ramenou.

Je vhodný:

  • pro lidi s chronickou bolestí zad

  • pro lidi s nadváhou

  • pro lidi s opakovaným napěťovým zraněním

  • pro lidi trpící stresem

  • pro lidi se zájmem o prevenci osteoporózy, inkontinence

  • pro těhotné

  • pro umělce, tanečníky, pro které je důležitá koncentrace a kondice

  • pro sportovce

  


 


Free web templates presented by QARTIN – Our tip: Webdesign, Webhosting